По житию чтоб тропу ладную отыскать
Черный замол 11
Иже ныне, Ангела Господнего ныне от себя отрекаю,
Иже ныне, Христову кровь с себя хладной водицей смываю,
Иже ныне, нательный крест на земь кидаю!
Тако на тот крест ножиной приступлюсь,
Тако от церковных таинств ныне я отрекусь,
То попу в греховных деяниях не очтусь.
То Глебу Огнеярному ныне словесами сими помолюсь:
Тако ты, Глеб Огнеярник, по миру ходиной сотворяешься,
Тако ныне, сходь на закатну сторонушку.
Да на той закатной сторонушке — тамо изба горелая,
Да в той избе — ключ церкви, скверной изрященной.
Тако ты, Глеб Огнеярник, тот ключ ныне возьми,
Тако с тем ключом на восточну сторону пускайся.
Тако на восточной стороне, в церковь поскверненную ступайся,
Да тако в церкви той, подле иконы Матери Окаянницы, молитвой сотворяйся.
Иже по сей молитовке, то ныне,
Душа моя от благодати Господней отрекается.
Тако ныне, душа моя к Силе Пекловой по веку прирекается.
Иже Матерь Окаянница ныне кровию исплачется,
Тако по симу часу Черт вихрем сотворится.
Да вихрем тем — лес дубовый повалится,
Да вихрем тем — лес осиновый повалится,
Да вихрем тем — лес еловый повалится,
Да вихрем тем — тридевять хат порушится,
Да вихрем тем ныне — Слово Сотворения пошепчется,
Да вихрем тем ныне — Слово Вечного Погубления пришепчется.
Тако ныне мне — словесами теми ведоваться,
Тако ныне мне — словесами теми твердиться,
Тако ныне мне — словесами теми в славе рядиться!
Тако то — по Глеба Огнеярника молению,
Тако то — по Глеба Огнеярника прошению,
Тако то — по Черного Псалтыря чтению.
Аминь! Аминь! Аминь!
Тако иной раз, житие коль в неладность ходь вершает, тако чтоб от путей, в погибель ведущих чтоб
сохран был, то надобно по нечетным числам сие на воду наговаривать, да тако опосля сего, сей водой
телесо свое блажить. Иже три раза надобно на воду изречь, да опосля тело свое блажить. Да тако по-
новой три раза изречь. Да коль поблажено, тако надобно еще три раза изречить.
Иже от сего ум поясняется, да всяк морок спадает, да куда ход по житию держати ведаешь — иже то
знань через озарницу приходит. Иже то вершили по древности, тако то вершают и по симу часу!
В мудрости Пекловой укрепиться
Черный замол 12
Иже на престоле воссядь, сотворящий по чину Первому!
Тако ведань творящий по завету погибельному.
Тако счет живых мерящий — по грехам, утренницей сотворяемых,
Тако счет живых мерящий — по грехам, дневальницей сотворяемых,
Тако счет живых мерящий — по грехам, вечерницей сотворяемых,
Тако счет живых мерящий — по грехам, ночейницей сотворяемых.
Тако счет мерящий — всякой душе погибельной,
Тако счет мерящий — всякой душе неприкаянной,
Тако счет мерящий — всякой душе оплаканной,
Тако счет мерящий — всякой душе окаянной,
Тако счет ведающий — всякой душе непомянутой,
Тако счет ведающий — всякой душе благой,
Тако счет ведающий — всякой душе, в скверне мащенной.
Тако ведающий души всех колдунов — по завету Пеклову,
Тако ведающий души всех ведьмиц — по завету погостному.
Тако ведающий счетом — все псалмы окаянные,
Тако ведающий счетом — все псалмы черные,
Тако ведающий счетом — все псалмы погибельные,
Тако ведающий счетом — все книжины колдовские.
Тако ведающий все чины Бесовские — от первого,
Тако ведающий все чины Бесовские — до последнего.
То ныне, по завету Первому, тебя кликаю!
Тако словесами тайными, тебя замолом сим поминаю!
Иже по симу, мне — таинствами Пекловыми крепиться!
Иже по симу, мне — в ярости и в лютости по миру твердиться!
Тако по симу — тридевять полков Аггелов мне прислужатся!
Аминь! Аминь! Аминь!
То надобно четного числа сие изречь тринадцать раз, да опосля в сонную юдоль отойти. То утром
надобно тако же тринадцать раз сие изречь, коль с ложа еще не встал.
Коль изречено, то надобно простынь ту прибрати, да тако ход в лес вершить. Тамо кострину сотворить
из трех пород древа. Коль огонь возъярится, тако надобно по-новой тринадцать раз сей замол изречь.
Коль то сотворено, тако надобно в кострину ту простынь вмерить. Коль огнем пронимется, тако сказать:
Кощунный глагол сотворящи,
Тако покаяние всякое отвергащи,
Запреты Господни преступащи,
Таинства церковны отрекащи,
Лики святости восхулящи,
Грех Адама на себя забиращи,
Иже ныне шепот Аспида слыхащи,
Иже ходь в Пекло померящи,
То воствердень прибращи,
Иже в мудрости окаянной силу возымящи!
Аминь! Аминь! Аминь!
Коль то изречено, то надобно ждать, коль кострина исполыхается; Тако опосля сего надобно углей
горсть прибрати. Да те угли надобно в кожаную мешковень вмерить, да в изголовине своего ложа
хранить. Иже оттого в мудрости Пекловой укрепишься, да знавать будешь то, о чем иной, силой
рядящий, не ведает.
Благодать Пекловую на душу свою возложить
Черный замол 13
Из Пекла изошедшего, на сотворь окаянности всякой,
Иже мором, что люд и скот по земле побивает,
Иже огнем, всяку сотворень что во прах обращает,
Иже ветром-запустенником, что по миру гнедается,
Иже в пагуби всякой, то по чину Лютому, что рядь сотворяет,
Иже Бесами Престольными, что по завету учин тверждает,
Тако тебе, извечный колдовского сотворения подсобник, прикликаюсь!
Тако ныне, углем осиновым — скрибень, по испросу симу — сотвори!
Тако ныне, мое имя — в книгу Бесовского Летоисчисленника — втверди!
Да ныне, мое имя — под именами Предтеч Окаянных — вотверди!
Тако ныне, мое имя — подле имени Иуды Искаритоского — втверди!
Тако ныне, именем РАВА — сие, аки печатию — зареки!
Тако ныне, именем РАККА — сие, по часу сотворения — зареки!
Тако ныне, именем РАДДА — сие, по часу симу — зареки!
Тако ныне, именем РАССА — сие, по часу смертному — зареки!
Иже через словеса сии — душа моя — Пекловым огнем поблажится,
Иже через словеса сии — телесо мое — силой лютой исполнится,
Иже через словеса сии — знань погибельная — мне приложится,
Иже через словеса сии — кровь моя ныне — поярится,
Иже через словеса сии — мне ныне — ходом сотворяться,
Иже через словеса сии — мне — по миру ходом меряться,
Иже через словеса сии — подле церкви горелой — мне тверждаться!
Да тамо мне — от благодати Божьей, по отречени вершаться,
Да тамо мне — в благодати Пекловой рядиться,
Да тамо — в колдовскй знани, по часу смертному, крепиться!
Да тамо мне — Аггел — в сохранники приступится,
Да тамо мне — девять Бесов Ратников — в прислужи притвердятся,
Да тамо мне — Ключи Погибельные — поведаются,
Да тамо мне — Ключи Сотворные — поведаются,
Да тамо — Ключи Черные — мне поведаются,
Да тамо — Ключи Пламенюканные — мне поведаются!
Да тамо мне — ходь в палатины Пекловы знавать,
Да тамо мне — в силе рящиться,
Да тамо мне — над иными славиться,
Да тамо, от Ересиарха — в силе лютой мне яриться!
То ныне, и присно, и во веки веков!
Аминь! Аминь! Аминь!
Тако сие вершить надобно на полную исхудь луны. Иже три дневальника перед сим надобно пост
бескровный блюсти! Да тако коль третий дневальник на полную исхудь луны сотворяется, то надобно
тем вечером сие вершить.
То надобно подле зеркала сие вершить, чтоб сам в гладине себя видал. Тако по леву и по праву сторону
от зеркальника надобно по свече, сажей поблаженной, возъярить. Да тако надобно наголо изместись
перед зеркальником, да тако исподницу на пол стелить. На исподнице надобно круг — углем от корня
рябины натвердить, да тако три раза сей замол изречь.
Опосля надобно сечь черного петуха, да тако ту исподницу кровию поблажить, да главень отсеченную
тамо же на исподницу класть. Да тако изречь сие:
Иже врата погибельные — то отворитесь,
Иже врата булатные — то отворитесь,
Иже врата медные — то отворитесь,
Иже врата златные — то отворитесь,
Иже врата серебровые — то отворитесь,
Иже врата осиновые — то отворитесь,
Иже врата небесные — то затворитесь,
Иже Ангелы небесные — от меня отрекитесь,
Иже заступники Господние — по мне не молитесь,
Иже усопники близкие — то по мне слезы изливайте,
Иже то иконы святые — то по мне кровью рыдайте,
Иже колокола — то по мне звоном крикайте,
Иже воронов черных в небесину поднимайте,
Иже из могил души окаянные выкликайте,
Иже грехи мои — все ныне посчитайте,
Иже меня ныне — в книгу нечестивую прирекайте,
Иже меня — силой греха прославляйте,
Иже ныне меня — Пекловой благодатью накрывайте,
Иже то душу мою — огнем вкушайте,
Иже душу мою — кровию пустынного козла поблажайте,
Иже душу мою — Пекловым Огнем благословляйте!
И ныне, и присно, и во веки веков!
Аминь!
Тако изречь сие семь раз надобно. Да опосля, три поклона зеркальнику отвесить. Тако в левую руку
прибрать ту главень петуха сеченного. Да тако правой ладонью прикоснуться к зеркальнику, да
тринадцать раз измолвить Черный Замол.
Опосля сего полобзать зеркальник один раз, да изречь:
То Царствие Пеклово — по вечности,
То мне благодать — по греховности!
Аминь! Аминь! Аминь!
Опосля сего, надобно ту отсеченную главень уложить на исподницу, да тамо же востренник уложить,
да узлом повязать да изречь:
Иже вознесу гласеницу окаянную — в дальницу погибельную,
Иже вознесу гласеницу окаянную — к Царю Тайному,
Иже вознесу гласеницу окаянную — к Престолу Пекловому!
Иже вознесу гласеницу окаянную — к грехов сотворяющему,
Иже вознесу гласеницу окаянную — к смиренность попращему,
Иже вознесу гласеницу окаянную — к нечестивность множащему,
Иже вознесу гласеницу окаянную — к идолу, младников огнем пожиращему,
Иже вознесу гласеницу окаянную — к скорбной слезой земь полнящему,
Иже вознесу гласеницу окаянную — к заповеди Господние осквернящему,
Иже вознесу гласеницу окаянную — ранами неправды праведников покрыващему,
Иже вознесу гласеницу окаянную — к кощунностью отроков изводящему,
Иже вознесу гласеницу окаянную — к ангцев во кровь терзающему,
Иже вознесу гласеницу окаянную — к беззаконий всяких воспеващему,
Иже вознесу гласеницу окаянную — к душ благочестивых в смуту вгонящему,
Иже вознесу гласеницу окаянную — к Слову супротив Господнего Слова восставшему,
Иже вознесу гласеницу окаянную — к чреву блудницы то смерть лютую породящему,
Иже вознесу гласеницу окаянную — к ненасыти ночейной всяку непотребину восхволящему,
Иже вознесу гласеницу окаянную — к ныне мои слова через зеркальну гладь слыхащему!
Иже то ходинами пусть Пеклова угодь ныне отворится,
Иже пусть Сила тайная да нечестивная ко мне приступится,
Иже Пекловая благодать на душу мою возложится,
Иже Сила нечестивая ко мне приступится!
Иже то на веки вечные рекается,
Иже то на веки вечные то грех через сие в мире множается!
И ныне, и присно, и во веки веков!
Аминь!
Иже опосля сего надобно то телесо сеченное прибрати, да им крест перекладный, аки дорог двух
схождень, на зеркальной гладине сотворить, да изречь:
То Крестом Голгофным
Христу — во страдание смертью по вечени попираться,
Тако сим крестом отверзным
Мне — в Пекловой Благодати пребываться!
То по слову тайному,
То по часу первому,
То по часу последнему,
То по слову погибельному.
Аминь! Аминь! Аминь!
Иже опосля сего надобно крест тот полобзать устами в середку, да изречь:
Иже во грехе душа моя в отраде пребывает,
Иже ныне Пекло своей благодатью душу мою насыщает!
Аминь! Аминь! Аминь!
Иже опосля сего прибрать тот узелок, да тако и телесо сеченное, да уход свершить на лесную краину.
Да тамо кострину сотворить из древес, что приглянутся, да огнем возъярить. Коль изойдется огнем в
рьяности, тако тамо надобно вмастить то телесо петуха того сеченного, да изречь:
Иже пламя через жертву разверзнется,
Иже Благодать Пеклова ко мне пристанется,
Иже от сего в пустыне праведник всяк погубится,
Да пророк Господень немым сотворится!
Аминь!
То изречь, да опосля узловину ту, тако же — поверх вмастить, да изречь:
Через беззакония во грехе приступь сотворящия,
Через деяния имя Господа посрамящия,
То в Пекловой Благодати мне по веку пребываться,
Тако Лютой Силой мне в ярости возвеличаться!
Аминь! Аминь! Аминь!
То изречь, да уход вершить, оборот не чинив, да уста молчанием осенив.
Иже в хате своей стребить тот крест водой в блюдце, да той водой лик свой омыть. Опосля ту воду
поотдаль от хаты своей вылить. Иже от сего в Благодати Пекловой пребудет сотворивший сие. Тако то
благом пристанется — и на мирское сотворение всякое, да тако и на колдовское свершение. Иже телесо
крепостью пребудет до часу смертного, и разум — в ясности. Тако по житию Пекловой тропиной надо
мериться, да то иной раз сотворины вершить, иже чтоб Пекловую Силу поблажить. Да тако от сего —
благо великое! Иже кто сие сотворял, тот знает!